Monday, March 24, 2008

sunt tristă şi deprimată

peste 20 de minute e doişpe şi e ziua mea. aia de naştere. adică ziua aia în care m-am născut. nu ziua aia în care trebuia să mă nasc. aia era 17 februarie. împlinesc un sfert de secol. mă gândesc la multe chestii şi îmi trec multe prin cap. în cap îmi fac bilanţuri şi liste. cine mă cunoaşte ştie la ce mă refer. în realitate mi-e cel mai frică de un singur lucru: oare taică-meu îşi aminteşte că e ziua mea mâine? dacă nu, o să fiu distrusă. dacă da, o să am impresia că i-a zis cineva. mi se pare aşa de trist. oare de aia sunt pe un sfert căruntă?
în altă ordine de idei, nici de melodia zilei nu am chef azi. nici ieri nu am avut chef.

2 comments:

AnT said...

melodia zilei de azi: "Happy birthday tooo youuuu". si nu mai fii deprimata, ca e ziua ta, asa ca tu contezi. enjoy pe-acolo la berici

Iulia Anescu said...

La multi ani, mai :) chiar daca cu intarziere. pupici, si nu fii trista, mai avem un pic pana la stadiul de babe :P