Saturday, March 15, 2008

mai sunt şi oameni

Am tot stat şi m-am gândit dacă să-mi fac sau nu blog. După ce am decis că vreau, am tot stat şi m-am gândit cum să îi spun. Responsabile pentru asta sunt două blogăriţe cu titluri inspirate care m-au pus pe gânduri. Joi noaptea pe la 1, un nene extrem de beat a decis să testeze cât de comode sunt pietrele de pavaj din faţa casei Matei, numai că nenea nu era singur pe toată strada, că mai eram şi eu cu nişte lume cu tot. După ce nenea s-a întins un pic pe jos, toţi cei trei masculi în compania cărora mă aflam s-au grăbit să îl ridice (de fapt au fost suficienţi doi dintre ei). Nenea a rămas taaaaaare şocat şi a urlat după băieţi de câteva ori "mai sunt şi oameni!?!". De acolo titlul. Mi s-a părut adecvat.

1 comment:

natalia said...

eu ma bucur in orice caz ca ti-ai facut blog, sper sa scrii mult si des. si ma mai bucur de comentariile tale viitoare, acuma nu mai ai scuza sa le trimiti offline pe mess.

ps: am gasit visu' imaginatiei in arad in vlaicu :)