Saturday, March 15, 2008

ce chestie...

Tocmai am vorbit cu mama la telefon. O sunase o verişoară de-a ei plecată în Israel. Nu mai ştia nimic de ea de 25 de ani. A stat verişoara asta a ei pe net să afle cum o mai cheamă pe mama şi a găsit ce căuta fiindcă mama mea scrie ocazional pe forumuri. A rezultat că am doi verişori: unul e în clasa a 12 şi urmează să fie luat în armată (în Israel e obligatorie armata-3 ani), iar celălalt cică e cam de vârsta mea şi e la şcoala de ofiţeri în anul 2. Deci tot armată. La ce bun să afle omul că are verişori şi să fie apropiaţi ca vârstă, dacă tot ar putea muri în fiecare zi!?!?!Nu de alta, dar trag ăştia pe acolo cu rachete şi bombe şi mitraliere în veselie...Dar na, just so you know, am 2 verişori despre care până acum jumate de oră nu ştiam nimic. Oare câţi verişori mai am despre care nu ştiu?oi fi având şi nepoţi?

1 comment:

Erika Yanovich said...

La ce bun sa faca omul orice daca ar putea muri in fiecare clipa?