Thursday, March 27, 2008

melodia zilei

deeeeeci: aşa mă enervează că nu reuşesc să fiu consistentă cu tipul de caracter (ba scriu cu LITERĂ MARE , ba cu literă mică). anyway, fiindcă nu am mai scris de câteva zile, am decis că am dreptul la mai multe melodii azi. nu de alta dar oricum am vreo două în cap. una se încadrează la categoria "man, i was young!!!!!!!" şi se cheamă Never Forget şi o cântau pe vremuri Take That. ce zici nati, de ăştia îţi mai aminteşti? am primit de ziua mea un CD original de la soră-mea că şi-a amintit că îmi plăceau pe vremuri...a fost interesant să îi reascult. A doua piesă primeşte şi link acolo sus unde scrie melodia zilei. va fi one of those titlu clickuibil kind of things. anyway, pentru eventualitatea în care nu aveţi chef sau timp să daţi click la derută, vă avertizez. e origin of love din hedwig and the angry inch. na gata cu astea. enjoy.

1 comment:

natalia said...

ce cadou simpatic!! cred ca take that e pt mine un capitol inchis. adica n-as mai putea sa-i ascult. raman insa muzica anilor 90, anii pubertatii/adolescentei. ai vazut ca s-au reunit?? problema e ca fanii lor au aproape 30 de ani intre timp...