Friday, December 12, 2008

Melodia zilei

Astăzi nu lucrez. Asta pentru că am muncit ca nebuna toată săptămâna şi am fost lăsată să aleg dacă vreau liber azi şi mâine sau mâine şi duminică. Aş fi ales a doua variantă dar eram aşa de obosită încât mi-am dat seama că nu am nicio şansă să mă trezesc la 4 dimineaţa... aşa ca AZI sunt liberă. În consecinţă am stat în pat până la 1 (în speranţa că adorm cumva că n-am dormit prea bine noaptea) dar nu. Aşa că m-am dat jos din pat şi m-am pus la calculator. Am ajuns pe youtube pentru zgomot de fundal/muzică şi am căutat nişte melodii de care mi-am amintit zilele astea. Una din ele m-a făcut să zâmbesc/râd şi să cânt aşa că vreau sa declar piesa respectivă melodia zilei de azi. Clic oriunde scrie "melodia zilei". Surpriză! (dedicaţie specială pentru Lippyshor)

No comments: