Monday, December 8, 2008

Diggin' On You


Ieri am găsit nişte muzică pe care n-am mai ascultat-o de mult. E vorba de o colecţie de 250 cele mai bune piese din anii '90. Şi uite aşa, dintr-una într-alta, am ajuns să îmi reascult favoriţii vremurilor în care muzica ocupa unul din cele mai importante locuri din viaţa mea. Acuma dacă stau bine să mă gândesc, nici nu ştiu ce altceva ar fi putut să mi se pară important atunci...
Oricum, ascultând melodiile astea vechi de tot mi-am dar seama de două lucruri:
1. îmi face mare plăcere să le ascult şi acum (unele din ele). Sunt formaţii de la care pot asculta albume întregi fără să mă plictisească sau sa mi se pară monoton.Ţinând cont că au trecut peste 10 ani de când ascultam muzica asta, eu zic că e semn bun.
2. o bucată îngrijorător de mare din creierul meu este ocupată de versuri de melodii. Multe versuri de la multe melodii. Le ţin minte pe toate. Nu ştiu de ce. Nu dispar. Astea le ţin minte...poate pentru că erau aşa de importante pentru mine atunci. În schimb am uitat multe poezii pe care le ştiam.
Melodia asta mi-a plăcut încă de pe când era la modă (asta=Diggin' On You de la TLC). Am şi cumpărat albumul lor numit "crazysexycool". Îl am undeva acasă la mama pe casetă. Tipa cea cu pata vopsită sub ochiul stâng nu mai trăieşte. A murit acum câţiva ani într-un accident de maşină. Restul au peste 40 de ani şi au copii şi familie. Asta cred că înseamnă c-am îmbătrânit.

No comments: