Wednesday, December 3, 2008

E dimineaţă


E 11:23 dimineaţa şi sunt acasă. E formidabilă senzaţia. Ieri am lucrat câteva ore noaptea pentru prima dată în viaţa mea. Trebuie să recunosc că nu m-a încântat ideea prea tare dar nici nu a fost aşa de rău cum îmi imaginam. Am lucrat de la 23:30 la 02:00. Pe la 02:30 eram în pat deja. Şi nu puteam dormi... M-am trezit întâi de la cafeaua pe care am băut-o pe la 22:30, înainte de a mă duce la servici. După aia, m-am trezit de la adrenalină şi emoţii. În consecinţă, pe când am reuşit să adorm eram într-o stare de agitaţie de toată noaptea numai cu tehnicieni şi efecte sonore şi clicuri în programe ciudate am visat.Şi m-am trezit 5 ore mai târziu mult prea proaspătă. Nu neapărat odihnită dar nici suficient de adormită încât să mai dorm. Aşa că stau la calculator şi ascult muzică şi citesc reviste şi mă pregătesc sufleteşte să mă duc la servici...din nou... Şi ca toate să fie şi mai frumoase, voi numi şi melodia zilei pe ziua de azi. Nu e genial textul dar mi se pare destul de drăguţ şi pe lângă asta îmi place cum sună şi aşa am eu chef să zic că asta e melodia zilei. Se numeşte "I Wish I Was James Bond" de la Scoutingfor girls şi probabil se aplică tutror băieţeilor amatori de filme cafticioase cu vârste între 8 şi 70 de ani. Pentru versiunea Youtube, clic pe titlu sau pe numele piesei.

1 comment:

natalia said...

hei, si mie imi place piesa, nu numa baieteilor, si uite am si scris ceva pe blog ca sa-ti fac ziua/seara mai frumoasa. abia astept sa iesim la o bere