Tuesday, April 8, 2008

Băieţii de cartier

Mie îmi place de băieţii de cartier din cartierul ăsta (adică Grigorescu, Cluj). Trebuie să recunosc că au stil băieţii. Ăştia unii sunt o generaţie nouă de băieţi de cartier, estimez că au undeva între 14 şi 16 ani toţi din gaşca la care mă refer (uitasem să zic că e o gaşcă anume). Ei sunt vreo 12-14 la număr şi sunt băieţi toţi.Poate vă întrebaţi ce îmi place la ei. Ei bine îmi place de exemplu că sunt mereu acolo unde te aştepţi: în parcul din faţa blocului. Nu, nu fac mişto de ei. Serios vorbesc!!! Băieţii ăştia au stat în parc în fiecare zi, indiferent de temperaturi sau condiţii meteorologice, indiferent de ora din zi sau alte asemenea detalii. Erau în parc pe -10 grade, erau în parc pe ploaie, erau în parc în locul orelor, dimineaţa sau în locul barurilor, seara. Despre câţi băieţi de cartier putem spune că preferă ca vineri seara la ora 22 să stea "cu băieţii" în parc decât să se ducă în baruri?O altă caracteristică a lor care îmi place este că învaţă încă de acum să lucreze în echipă. Ar trebui să poată pune asta în CV cândva, come to think of it. La ce mă refer? Păi băieţii ăştia nu stau numai aşa, pe sec, în parc. Băieţii ăştia cumpără la comun câte o sticlă de cola la 2,5 litri şi o împart frăţeşte. Mai mult, ei promovează sportul în rândul tinerilor din faţa blocului. Jocurile lor preferate sunt săritul de capră şi laptele gros. De lapte gros nu ştiam exact ce e până nu mi s-a spus: este un joc la care (băieţii ăştia au aşa de multă încredere unii în alţii încât spaţiul personal nu mai contează - ce frumos!) unul stă capră iar altul îşi înfige capul (ceafa, mai exact) în fundul lui. Un al treilea îşi înfige capul în fundul celui de-al doilea şi tot aşa. Scopul final este ca după ce stau aşa vreo 3 sau 4 băieţi, un al 5-lea de exemplu să vină alergând şi să sară în spinarea celor poziţionaţi aşa de graţios, fără ca aceştia să rupă rândurile. Cred că ar putea fi inclus jocul în sesiunile de team-building ale companiilor multi-naţionale. Păi după ce şefu îşi bagă nasul la tine în fund, nu ţi-e mai uşor să comunici cu el???Oricum, îmi susţin punctul de vedere. Băieţii aştia sunt faini! Eu n-am tăria lor de caracter...ei exersează jocul ăsta şi câte 3 ore pe zi! În fiecare zi! Da, şi eu mă întreb cât rezistă, dacă nu se plictisesc şi alte minunăţii dar ei rezistă, precum coafura din reclamă, în orice condiţii meteo.
Să nu credeţi că nu au şi o latură intelectuală! Băieţii ăştia au şi ei DC-ul pe calculatoare şi ne dau şi nouă, oamenilor din umbră, din filmele şi muzicile lor. Unii sunt aşa de drăguţi că ne-ar da şi arhivele de pe mess dacă le-am vrea! Cel mai tare îmi place că s-au gândit să ne scutească pe noi, cei nepricepuţi şi neştiutori de efortul căutării pe net a informaţiilor privitoare la filme. Au soluţionat uşor problema: filmele au pe lângă titlu comentarii ajutătoare. Câteva exemple: "comedie betonnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!" sau "cel mai tare" sau "n-ai mai văzut aşa ceva" sau "suuupeeeeeeer!!!". Nu, nu doar comedii proaste au pe calculatoare. Şi eu aşa am crezut dar nu, de fapt au şi documentare la greu (majoritatea de pe discovery) şi muzică. Au muzică în fişiere intitulate "iarna manelelor 2007" sau "lovitura greilor vol.1" sau "chef de chef 07". De cele mai multe ori aceste fişiere se află lângă Paraziţii sau BUG Mafia. Întotdeauna există şi folderul de "străine" unde se află restul lumii. Ce ziceţi? Nu merită lăudaţi băieţii ăştia? Primăria i-a şi recompensat: de curând au venit nişte oameni din aceia trimişi de primărie şi au pus scânduri noi la băncuţe, să nu stea băieţii numai aşa, cu fundu-n aer! Promit să încerc să revin cu o fotografie a activităţii lor preferate în curând.

3 comments:

Anonymous said...

astept cu nerabdare fotografia!
:D
(loved this post...intrat direct pe locul 2 in top )
Mrin

Laura said...

chiar nu stiai de lapte gros? intr-o clasa cu 20 de baieti, cum am fost eu, asta era sportul preferat in pauze... male bonding ;). I also loved this post :D

natalia said...

nu stiu daca stii, da mie imi place mult de tot ce scrii tu aici. sunt in asentimentu tau. ce ciudat e jocu asta despre care zici, care e finalitatea lui?