Thursday, March 19, 2009

diverse



of. e joi şi e ziua mea liberă. îmi propusesem la un moment dat ca atunci când sunt liberă să nici nu trec dunărea (jobul e pe partea cealaltă faţă de unde locuiesc şi unde e tot). nu se poate din păcate. am şedinţă cică. adică ma duc la birou şi mai sunt vreo 5 oameni pe acolo, ne salutăm, fiecare completează o listă şi fiecare se duce în plata domnului. pentru asta trebuie să mă deplasez la bus, să stau în vânt vreo 10 minute şi să pierd vremea vreo 2 ore cu toată povestea asta.
azi am "răsfoit" un site mişto. e un blog, l-am trecut deja pe lista blogurilor pe care le citesc (warning: e pretenţios). aviz amatorilor (romi, ştii tu cine eşti! mama, şi ţie o să îţi placă).
una din chestiile scrise mi-a picat tare bine. e despre salonul de carte de la paris. textul e aici.
în afară de asta viaţa mea e relativ monotonă. muncesc, vin acasă, mă culc, mă trezesc, muncesc... etc. ocazional mai ies la o bere. mă simt groaznic că vorbesc mult despre servici şi mi se pare oribil, mă îngrozeşte ideea că am devenit incapabilă să port conversaţii normale, inteligente, sarcastice, stimulatoare. parcă mă plâng şi când nu asta e intenţia. cumplit.
îmi lipseşte clujul mult. şi oamenii de acolo. şi senzaţia că mă pot întâlni oricând cu cineva pe stradă, absolut întâmplător.
mă duc. peste 2 ore tră să fiu la lucru şi vreau să fac ceva plăcut înainte. văd eu ce.

2 comments:

natalia said...

ce frumoasa imagine! vai nu te prind nicicand sa mai vorvim si noi un pic, si nu mai am nici minute sa te sun! totusi sper ca sunteti bine!

.lulu said...

Noh, amu sa tit aducia aminte cand radeam de cei care nu pareau sa mai aiba nimic de zis decat despre ce li s-a intamplat la servici. Am ajuns si noi acolo...buhu..