Tuesday, February 3, 2009

Wishful thinking / bad day

Am avut o zi nasoală azi. N-am chef să vorbesc despre asta dar simt o nevoie disperată de a încerca să îi schimb cursul (zilei) înainte să se termine... Pentru că nu mai am mult timp (adică vreo 2 ore sau 3 până mă culc), declar melodia zilei de azi o piesă pe care o găsiţi aici. Prima dată când am auzit-o m-a scos din sărite. Acuma îmi place şi încerc să îmi imaginez că e într-adevăr aşa cum zice cântecul ăsta (de tura asta chiar nu dau niciun indiciu). Dacă vă roade curiozitatea, clic pe titlul de sus sau acolo unde zice "aici". Enjoy! Sper să vină zile mai bune. Nu mi-ar strica. Nici altora, cred.

4 comments:

natalia said...

imi place mult clanta

Anonymous said...

probabil ar ajuta sa-i pun clantei un zambet...pacat ca nu mai am banda adeziva. I'll try to fix it :D.
Hope things will get better.
God to hear from you once in a while... even if it's not always good news.

Anonymous said...

good to hear (mistake) :(

Anonymous said...

hey, cheer up. Ai reusit sa ii pui clantei (si nu numai) un zambet?

Maybe watching this will put a smile on your face :) and get back those shiny eyes.
http://www.ted.com/talks/view/id/286
Si poate daca mai ai timp o sa te uiti si la asta: http://www.ted.com/talks/view/id/103
ambele clipuri sunt despre pasiunea pentru muzica, pasiune care am observat ca se regaseste si pe acest blog