Monday, February 2, 2009

Încă o zi, încă o melodie


Ştiu că n-am mai scris de mult şi nici acum nu prea am timp dar m-am gândit că măcar o "melodia zilei" aş putea să pun, mai ales că am lălăit-o toată ziua. Aşa că, din categoria femeilor senzaţionale care au făcut istorie şi s-au făcut remarcate şi iubite, Liza Minnelli. Poate mai merită şi menţionat că e fiica altei mari actriţe/cântăreţe şi anume Judy Garland. Cred că mai mult a împiedicat-o asta în carieră, decât să o ajute. Anyhow, piesa asta una merită auzită şi văzută. Enjoy!
P. S. Dacă aveţi timp, filmul e formidabil (deşi e vechi şi unii se motivează mai greu să vadă din astea). Pentru melodie, clic pe titlu sau pe numele de mai sus.

1 comment:

Laura said...

pe mine cel putin m-ai facut sa zambesc cu piesa asta... si sa-mi dau seama ca as vrea sa revad filmul :) te pup