Saturday, August 30, 2008

Poza de mai sus e făcută în staţia de metrou din Oktogon...(obviously) - nu de mine ci de altcineva care a pus-o pe net. Oricum, it serves the purpose că de fapt despre asta vroiam să scriu două rânduri. Oktogon e o intersecţie mare prin centru pe undeva în Budapesta (se vine de pe Andrásy utca) şi pe străduţele din zonă sunt multe cafenele şi restaurante şi baruri. Pare-se că dacă eşti orişicine care se respectă, ieşi la terasă pe acolo. Mie una mi se pare o zonă destul de turistică, eu aş vrea să dau de acele locuri care nu sunt făcute special ca să rupă gura turiştilor (sau buzunarele lor...) ci unde preţurile şi atmosfera sunt mai plăcute. Ce e fain în Oktogon şi mi s-a părut absolut impresionant e că primeşti pătură din partea casei dacă ţi-e frig. La unele terase sunt puse frumos pe scaun de când te aşezi, la altele în schimb trebuie să le ceri de la ospătari. Cert e că în Budapesta s-a făcut cam frig seara şi clienţii cafenelelor din Oktogon nu trebuie să îngheţe ca să se facă remarcaţi la terase... Să văd eu ziua când o să se dea pături la terasă la Diesel în Cluj... Săraci băieţi în tricouri de plastic n-o să mai aibă ce să expună... Oricum, mie mi s-a părut demn de menţionat.

1 comment:

Anonymous said...

Chiar interesant.